news08.net/ads.txt

מנהל מכבי שעריים, כפיר קירט: “המאמן שלומי עמר יוחתם לעונה נוספת במכבי שעריים”

 

בתום הסיבוב הראשון, מצהיר מנהל מכבי שעריים כפיר קירט שהמאמן שלומי עמר ימשיך עונה נוספת במועדון. הקבוצה מסיימת את הסיבוב כשהיא במקום ה-11 ומתכוננת לחזרה אל הליגה ב-19 בינואר, עם שני חלוצים וקשר שחתמו במועדון עד תום העונה. קירט: “בסך הכל אני מרוצה מהמקום שבו אנחנו נמצאים כרגע, כמובן בהתייחס לתקציב ולכלים שיש לנו ושאיתם התחלנו איתם את העונה”.

500 האוהדים שמילאו את האצטדיון הביתי של מכבי שערים יצאו מאוכזבים מהתיקו המאופס מול כפר קאסם. החגיגה הגדולה התקיימה ביציעים בלבד כשהאוהדים הכחולים הניפו את הדגלים ואהדו את השחקנים הצעירים של שעריים לאורך 90 דקות. עם זאת, האכזבה הייתה ניכרת על פניהם, מאחר ושעריים שלטה ברוב שלבי המשחק אולם לא השכילה. זוהי אולי הסיבה שהמאמן שלומי עמר דרש להתחזק עם היציאה לפגרה ולפני הכל בשני חלוצים. בנוסף לעדן בוקובזה, בנו של ויקי בוקובזה ששיחק בשנות ה-90′ בשעריים והדר לוי שהגיע מנס ציונה, התחזק המועדון בתחילת השבוע בקשר מאור חלבי שחתם עד תום העונה – אלה יתווספו לראני חמזה המצוין, האחים תום ומור מדהלה . “כרגע, אני לא יודע אם חסרים שחקנים נוספים ועמדות נוספות שהמאמן רוצה לחזק. זה מה שהמאמן חשב שצריך ואנחנו לא מתערבים לו. מה שהוא מבקש – הוא מקבל, כמובן במסגרת התקציבית שיש לנו. הוא יודע בדיוק איפה אנחנו עומדים ובגלל זה ההנהלה מאוד מרוצה ממנו ויותר מכך, בקרוב מאוד אנחנו נחתים אותו לעונה נוספת כמאמן שעריים”.

היו אוהדים במהלך העונה שהאשימו דווקא את המאמן בהפסדים כאלה ואחרים.

“מי אמר את זה? איפה זה היה כתוב? אלה שטויות, אני יכול להגיד לך שלפחות 90 אחוז מהאוהדים של שעריים מרוצים ממנו. יש הרבה מאמנים שמציקים, שמבקשים ‘תביא לי את השחקן הזה והזה’ אבל שלומי עובד עם מה שיש והוא עובד הכי טוב שיש. אני מאוד מרוצה ממנו וכולנו מאוד מרוצים מהמקום שבו הקבוצה נמצאת כיום. מה יש לנו? שחקנים של 1,000-1,500 שקל בחודש וחמישה או שישה מהם אפילו לא שיחקו דקה אחת בבוגרים כשהוחתמו בקבוצה ועדיין המאמן הזה עובד עם חומר השחקנים הקיים, עומד בתקציב שלנו בסך הכל הקבוצה מציגה יכולת טובה”.

לאחרונה הייתה תקרית בין המאמן לבין השוער רז רחמים. מה קרה שם?

“נכון, היו חילוקי דעות באימון וזה לגיטימי. המאמן החליט מה שהחליט ורז קיבל את מה ששלומי החליט ומשחק לאחר מכן הכל חזר לקדמותו. כמובן שמיותר לציין שבכל מצב, ההנהלה נותנת גב מלא להחלטות של המאמן. הרבה מהכישלון של שעריים בעונה הקודמת והרבה כישלונות בהרבה קבוצות מגיעות כשיש התערבות חיצונית להחלטות של המאמן ואני בעד זה שמביאים מאמן, סומכים עליו ונותנים לו לעבוד, לטוב ולרע הכל שלו”.

כעת, בתום הסיבוב הראשון שעריים במקום ה-11 מתוך 16 קבוצות, אפשר לומר מקום מבטחים. אתה מופתע מהמצב הקיים?

“נכון לרגע זה, ההנהלה מאוד מרוצה. אני מופתע קצת לטובה אפשר לומר, אבל זה מה ששאפנו וברור שהיינו רוצים להיות במקום גבוה יותר. מצד שני אני מאוד מרוצה כיוון שאת כל קבוצות התחתית ניצחנו בסיבוב הזה – הוד השרון, קריית גת, דימונה, מחנה יהודה ומזה אי אפשר להתעלם. כמובן שההצלחה היא יחסית מפני שצריך להבין עם איזה כלים אנחנו מתמודדים ובכלים שהיו לנו, עם 250 אלף שקלים שהלכו על שיפוץ המגרש  ואי אפשר להתעלם מהעזרה הגדולה של אלדד פרי שסייעה לנו מאוד אנחנו די מרוצים”.

גם עיריית רחובות העניקה לכם תקציב.

העירייה נותנת 350 אלף שקלים כולל האחזקה שעלותה 125 אלף שקלים ויוצא שנשארנו עם 235 אלף שקלים. את יודעת כמה עירייה כמו נס ציונה נותנת? את יודעת כמה כפר קאסם מקבלים? מעל מיליון שקל כל שנה ולהם יש אפילו לא שליש מהאוכלוסייה שיש ברחובות. ‘פושו’ המנכ”ל של נס ציונה הגיש מכתב התפטרות לעירייה לאחר שהורידו להם את התקציב ממיליון מאתיים למיליון לכן אין בכלל מה להשוות. מה שכן, אי אפשר שלא להזכיר את תרומתו של מתן דיל שסייע רבות גם בזמן שהיה צריך לעשות את על המעבר מאלדד פרי אלינו, כל מה שהוא הבטיח עד היום – הוא קיים וסוף סוף יש פוליטיקאי שאפשר להגיד עליו שהוא אומר ועושה ואני בדרך כלל אנטי פוליטיקה אבל האיש מאוד מכבד אותנו ועוזר לנו ולכן מגיעות לו מילים טובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן