בשבוע שעבר התקיים ערב פתיחה חגיגי לשנת הפעילות החדשה במתחם הקפה הפועל במסגרת מחלקת הנוער באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה. לערב הפתיחה הגיעו כ-250 בני ובנות נוער, שייקחו חלק בפעילות השנתית. במהלך הערב נערכה סקירה של הפעילות המתוכננת ונהנו ממוסיקה וכיבוד ובעיקר מחוויית המפגש החברתי. צוות הקפה כולל את רכזת תחום מניעה, ייעוץ והכוונה אפרת כהן ואשדי, רכזת הנוער עידית קלמי וצוות מתנדבים, סטודנטים ובנות שירות לאומי. הצוות פועל בשיתוף פעולה עם צוותי החינוך של בתי הספר ועם כלל הגורמים העירוניים במטרה לתת מענים מותאמים לטובת הנוער.
הקפה הינו בית קפה חברתי הפתוח לכלל בני ובנות הנוער מכיתות י' ומעלה. בני ובנות הנוער המגיעים למתחם לוקחים חלק בפעילויות חברתיות וסדנאות שונות העוסקות בנושאי אתגרי גיל ההתבגרות, כישורים חברתיים ועוד, לצד פרויקטים התנדבותיים אותם הם יוזמים למען הקהילה. כל זאת באווירה פתוחה המאפשרת שיח מכבד ומכיל בגובה העיניים. הקפה נותן לנוער מעטפת חברתית ומפתח כישורים חברתיים וחשיפה של כל נער ונערה עם מגוון של קבוצות שייכות.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










