שוטרי תחנת רמלה פתחו לפני כשבועיים בחקירה, עם קבלת דיווח למוקד המשטרה, בדבר קטינה בת 17 שהגיעה לקופ״ח בעיר ולאחר ויכוח שנתגלע עם רופא במקום איימה על חייו ותקפה אותו בפניו באמצעות אגרופן שהוציאה מתיקה.
כאמור, הרופא פונה מהמקום באורח קל לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא. בתוך כך, חוקרי תחנת רמלה ביצעו פעולות חקירה מהירות ועצרו לחקירה תוך זמן קצר את החשודה. בסיום חקירתה נכלאה ומעצרה הוארך מעת לעת בבימ״ש בהתאם לצורכי החקירה.
היום הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז, כתב אישום נגד הקטינה בגין העבירות האמורות.
צפו בתיעוד >>

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









