הודעה להורים המודאגים שלא ידעו מה לעשות עם שביתה נוספת: השביתה שאמורה הייתה להימשך גם מחר – בוטלה.
בהודעה שנמסרה לראשי הרשויות ממטה המאבק של השלטון המקומי, נמסר: "הגענו להבנות מלאות לגבי הסכם הסייעות כחלק מהסכם השכר הכללי של יור ההסתדרות. אני רוצה להודות ליו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד ולחגית מגן על חודשים ארוכים של מו"מ ממושך. לאור זאת, מערכת החינוך תחזור מחר לעבודה מלאה".
עם זאת, באשר לשאר הנושאים, המאבק יימשך וביום ראשון נעלה כולנו עם משאיות פינוי האשפה ואוטובוסים צהובים (איזוריות) לירושלים למחות על כל שאר הנושאים עליהם טרם קיבלנו תשובות ממשרד האוצר.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








