news08.net/ads.txt

פעילים גם בחופש: יו״ר חדש למועצת הנוער העירונית


רינת מטיס מסיימת את תפקידה כיו”ר מועצת הנוער העירונית כאשר את מקומה יתפוס קורן באומן, זאת לאחר שלפני מספר ימים קיימה מועצת הנוער העירונית בחירות ליו”ר במעמד סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק הנוער והצעירים, עו”ד מתן דיל. הבחירות התקיימו בעירונוער ודיל הגיע בכדי לברך את בני הנוער ולהביע תמיכה במהלך הדמוקרטי. 

עם סיום הבחירות, התכנס פורום רחב של גורמי חינוך עירוניים לצד בני נוער פעילים ומובילים חברתיים לוועדת פרויקטים, בה הציגו נציגי הנוער הפעילים במועצת הנוער, פרויקטים העומדים על סדר היום ובהם: יוזמה להצבת שלטים אלקטרוניים בתחנות אוטובוס בעיר, תמיכה ולמידה משותפת של בני נוער בקיץ, פרויקט כרטיס הטבות לנוער רחובותי, הפקת הפנינג נוער ביום כדור הארץ, שדרוג ותפעול אתר האינטרנט ודף הפייסבוק של המועצה העירונית. בתום המפגש  הודו נציגי הנוער לדיל על דלתו הפתוחה, התמיכה ותרומתו לקידום היוזמות לרווחת בני הנוער בעיר.

יו”ר מועצת הנוער העירונית החדש, קורן באומן, מסר: “אני מודה לרינת מטיס, קודמתי בתפקיד, מברך על שיתוף הפעולה העירוני – ומצפה להמשך עשייה משותפת בתחומים מגוונים יותר יחד עם הנוער הרחובותי”. יו”ר מועצת הנוער היוצאת, רינת מטיס הוסיפה: “מלאת הערכה למתן דיל על תרומתו הרבה לבני הנוער בעיר והעלאת המודעות לצורכיהם”. בדברים שנשא בירך דיל על שיתופי הפעולה בין הרשות המקומית לבין נציגי הנוער, העלה הצעות לקידום היוזמות המוצעות וציין כי יעמוד לרשותם בכל עת. בין היתר אמר: “אתם דור העתיד של העיר, מנהיגי המחר ואני גאה בכם!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן