שוטרי תחנת לוד ביחד עם לוחמי יס״מ שפלה פתחו בחקירה הלילה עם קבלת דיווח למוקד המשטרה בדבר גניבת אופנוע מהעיר.
בתוך כך, ביצעו השוטרים פעילות מבצעית במהלכה זיהו את האופנוע החשוד כגנוב נוסע ברחובות העיר ועצרו את הנהג קטין כבן 16 לאחר שניסה להימלט מהשוטרים ולהחביא את האופנוע, בסיום חקירתו נכלא.
בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד בפני בימ"ש בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרו,בהתאם לממצאי החקירה.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










