הפשע בעיר לוד ממשיך לגבות קורבנות: חיסול סמוך בתחנה המרכזית בלוד, לפנות בוקר (רביעי). הנרצח: יוסף אבו גאנם, שהיה בדרכו לתפילה במסגד.
בשעה 04:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע מירי בארוע אלימות.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 60 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו.
חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א איתן שנור סיפר:
"ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו מייד טיפול רפואי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך פעולות החייאה, וכשהגענו מותו נקבע".
נציין כי אחיינו של הנרצח, הוא חמזה אבו גאנם שנרצח לפני כחודש בעיר.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








