שוטרי תחנת לוד פתחו אתמול בחקירה, עם קבלת דיווח מגבר בשנות העשרים לחייו, על כך שנשדד באיומי אקדח לאחר שפותה להגיע למפגש עם בחורה "שהכיר ברשת", כאשר בהגיעו למקום המפגש במושב אחיעזר הותקף על ידי שני חשודים ובאיומי אקדח הסיעו אותו לכספומט ושדדו ממנו אלפי שקלים במקום.
כאמור, חוקרי תחנת לוד ביצעו פעולות חקירה מאומצות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים מתקדמים ועצרו לאחר זמן קצר לחקירה שני חשודים תושבי פתח תקווה ואלעד בשנות העשרים לחייהם בחשד למעשה,בסיום חקירתם נכלאו.
בכוונת המשטרה להביא היום את החשודים בפני בימ"ש בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרם,בהתאם לממצאי החקירה.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










