המשטרה עצרה בשני הלילות האחרונים ברמלה במסגרת האסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד גנבי רכב, 2 תושבי השטחים בחשד כי גנבו כלי רכב מרחובות
שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירה ביום ראשון לפנות בוקר עם קבלת דיווח למוקד המשטרה בדבר גניבת כלי רכב מרחובות.
בתוך כך, ביצעו השוטרים מחסום יזום בציר ראשי בכניסה לעיר במהלכו זיהו את כלי הרכב החשוד כגנוב נוסע לכיוונם ועצרו את החשוד תושב השטחים בשנות הארבעים לחייו ללא אישור שהייה בארץ או רישיון נהיגה, בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה בבימ"ש עד לתאריך 21.6.23 .
בנוסף, שוטרי תחנת רמלה עצרו היום לפנות בוקר חשוד נוסף תושב השטחים בשנות השלושים לחייו שהוא נוהג בכלי רכב שנגנב הלילה מרחובות ללא אישור שהייה בארץ וללא רישיון נהיגה.
בכוונת המשטרה להביאו היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.
◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.











