news08.net/ads.txt

יוספה ברק על ח”כ יהודה גליק: “היה בתקופה קשה? אז שיאנוס אותי, אני לא בובת מין”

 

משטרת ישראל החליטה לסגור את התיק נגד חבר הכנסת, יהודה גליק, אותו מאשימה יועצת התקשורת יוספה ברק, תושבת מזכרת בתיה בהטרדה מינית. ברק: “לא מיציתי את ההליכים המשפטיים. אני רק התחלתי”.

שבוע לא פשוט עבר על יוספה ברק, יועצת התקשורת שהחליטה לפתוח את הפה לאחר שמשטרת ישראל סגרת את התיק נגד חבר הכנסת יהודה גליק, נגדו התלוננה ברק בטענה להטרדה מינית. ברק אף פרסמה את ההתכתבויות השונות של חבר הכנסת עמה והתראיינה לכלי התקשורת בסוגיה כשהיא בסערת רגשות ומאוכזבת מהתנהלות המשטרה.

ביום רביעי בבוקר, ציינה ברק בחשבון הפייסבוק הפופולרי שלה “בריף קצר על הפרשה”. “בכל בוקר מתעורר גליק עם גרסה חדשה. “פעם היו התכתבויות”, “פעם לא היו התכתבויות”, “פעם הוא דלוק עליי” (וואטסאפ שהקריא אברי גלעד בשידור ולא נשלח על ידי) ו”פעם אני מחזרת אחריו”, כשהוא הודף אותי. מה שברור הוא, שגליק מבין שההתכתבויות לא מוסריות ופליליות, לכן מתנער מהן! גליק שיבש הליכי חקירה, הוא ביקש שאמחק הכל, ביקש ושב לבדוק אם ביצעתי. גליק סחט אותי באיומים, הוא הודיע לי באמצעות אברי גלעד שיתבע אותי דיבה, לפני שהוסר צו הפרסום. גליק ממשיך להטריד אותי מינית, כשהוא מכנה אותי פורנוגרפית. הפעם הוא עושה זאת, קבל עם ועדה בסדרת ראיונות. לעניין הטענה המופרכת, כאילו אני כתבתי את הווטסאפים? מסרתי את הנייד שלי למשטרה הרי. אני מוכנה למסור את הנייד שלי לבדיקה, לכל גוף תקשורת שרק יבקש! אני מזמינה את יהודה גליק לבדיקת פוליגרף אצל הדר טגנסקי, נעבור אותה יחד. בלייב. מחכה לגרסה של גליק הבוקר, אני לא יכולה להעלות בדעתי מה היא תהיה, הוא הרי המציא כל גרסה אפשרית! תפתיע אותי יהודה”.

ברק עלתה לשידור אצל בן כספית ורוני בראון ונשאלה מדוע נסגר התיק. “סוגרים את התיק כי המשטרה סוגרת תיקים, כמו עם משה קצב ואורלי רביבו”, אמרה. “שם לא סגרו את התיק? קודם סגרו את התלונה, ואז הוא נפתח. אני מפצירה ומעודדת את המתלוננות ללכת לתקשורת ולא למשטרה, רק שם מתלוננת תקבל צדק, והוא ילך ויסביר את עצמו”. אחר כך הוסיפה: “יש לי שאלה: אתה אמנם לא אישה, אבל אם הוא היה שולח לך הודעה שהוא מבקש שתאמן אותו מינית, האם זאת הייתה עבירה? בזמן שאתה נמצא איתו ביחסי עבודה לא קלאסיים, לא כהלכתם. ממשקי עבודה לא רגילים, אבל הוא חבר כנסת, ויש לו כוח עליך. האם מדובר בעבירה להבנתך?”.

ברק סיפרה על היכרותה עם חבר הכנסת: “התחלתי אצל לוביסטית חברתית שהביאה אותי לכנסת, היידי מוזס בישלה מהלך שניפגש – והקלקנו. ידעתי עליו דברים מעולים והייתה שיחה ערה בין שלושתנו, פניתי אליו בעקבות השיחה. הוא נתן לי את הטלפון של הרל”ש ואומר שהוא מעוניין שניפגש. אח”כ הוא אמר שביקשתי עבודה והוא סירב”.  לשאלה “את מתחרטת על מה שעברת?” השיבה: “לא סיימתי את זה, אני מערערת, לא מיציתי את ההליכים המשפטיים. אני רק התחלתי. אני יודעת בפני מה אני עומדת. אני אחזור על מה שאמרתי לפני שלושה חודשים, אם הוא בתקופה קשה, אז שיאנוס אותי. זה לא תקין, אף אחד לא צריך לספוג השפלה כמו שעברתי, אני לא בובת מין של אף אחד”.

בתוך כך יצוין כי, חבר הכנסת גליק התראיין אף הוא בסוגיה ואמר: “היא ניצלה את היותי אלמן ועמוד הפייסבוק שלה הוא פורנוגרפי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן