שוטרי תחנת לוד פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על שני פצועי ירי ברכב שפונו אל המרכז הרפואי אסף הרופא.
בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.
לפי מד"א, שעה 17:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על 2 פצועים מאירוע אלימות ברחוב הלני המלכה בלוד.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא 2 פצועים עם פציעות חודרות, בהם: 1 קשה כבן 18 ו-1 בינוני בן 23.
סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק רמי מאושר סיפר: "2 הפצועים היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות חודרות ומדממות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









