משרד החינוך אישר בימים אלה את מינויו של וורן קיי, למנהל בית הספר הממ"ד שבטי ישראל, אשר בשכונת מוריה. וורן, בעל תואר שני בתנך ובוגר תכנית "אבני ראשה ואורות ישראל" למנהלי בתי ספר, ייכנס לתפקידו החדש בשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ד, לאחר שמנהלת בית הספר נורית מררי, הודיעה על סיום תפקידה.
וורן קיי עובד בבית הספר מזה 13 שנים במגוון תפקידים. בין היתר, שימש קיי כסגן מנהלת בית הספר, שימש כרב בית הספר, מנהל תלמוד תורה ורכז שכבות ותכניות לימוד.
במינהל החינוך של העירייה בירכו השבוע את וורן על בחירתו ומאחלים לו ולקהילת "שבטי ישראל" הצלחה רבה.
◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









