news08.net/ads.txt

ארגון קבלני רחובות: התחלות הבנייה בעיר ירדו בכ-10% בעשור האחרון 

צילום אילן בשור

בהשוואה לשנה האחרונה התחלות הבנייה ברחובות רשמו ירידה של כ-3% בלבד. ממחקר שערך ארגון קבלני רחובות המנתח את נתוני הלמ”ס עולה, כי התחלות הבנייה ברחובות רשמו ירידה של כ- 10% ב-10 השנים החולפות ושל כ-3% בלבד בשנה האחרונה.

בהשוואה לערים הסמוכות נראה כי רחובות נמצאת במקום יחסית טוב. בעוד שבחצי שנה האחרונה התחילו ברחובות בבנייתן של כ-685 יחידות דיור חדשות בבאר יעקב נבנו רק 89 דירות בפרק זמן זה ונס ציונה 28 דירות בלבד. בהשוואה לראשון לציון, ברחובות נבנו כ-18% דירות פחות בשנה האחרונה וכ-12% פחות ב-10 השנים האחרונות.

יו”ר ארגון קבלני רחובות, יעקב רפפורט ציין כי “הנתונים מלמדים כי ברחובות יש יציבות בהתחלות הבנייה. בעשור האחרון יש בנייה בעיר במספר שכונות שונות במקביל הן במזרח העיר והן במערב וכן פרויקטי התחדשות עירונית שונים. ריבוי התחלות הבנייה מביא לרמת מחירים יציבה, שהופכת את רחובות ליעד אטרקטיבי לכל תושבי האזור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן