לקראת חגי תשרי יוקמו בלוד שתי מתחמי פארק נינג'ה עבור בני הנוער מכל רחבי העיר. בכל מתחם יהיו 13 מכשירי אימונים ופעלולים ברמה הגבוהה ביותר וללא עלות כניסה למתחם.
עלות הפרויקט לעיריית לוד עומד על כ-2 מיליון שקלים, כאשר מתחם האחד יוקם בשדרות ירושלים שבמרכז העיר והשני במערב העיר – בשכונת גני אביב.
"זוהי מתנת חג עבור בני הנוער היקרים שלנו", אמר ראש העיר עו"ד יאיר רביבו. "תתחילו להתאמן ואני מצפה ללודאי/ת שיגיעו כבר לשלבים המתקדמים בתכנית הטלוויזיה המעולה".
מעיריית לוד נמסר, כי הפארקים של החברה המובילה בתחום – אורבניקס, אשר כוללת אפליקציית אימון ייחודית לכל תושב, יהיו מוכנים בשבועות הקרובים לרווחת בני הנוער והתושבים.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








