מערך כבאות והצלה לישראל מרכין ראש וכואב את נפילתו של לוחם האש רס"מ אריק יהודה מרציאנו שנרצח אתמול בבוקר בפעילות במבצע "חרבות ברזל".
רס"מ מרציאנו הוא החלל השלישי של מערך הכיבוי ובשעה האחרונה נמסרה הודעה למשפחתו בתום מאמצי זיהוי שנמשכו שעות רבות.
רס"מ מרציאנו בן 50 התגייס למערך הכיבוי בשנת 1996 ושירת כמפקד צוות בתחנת כיבוי שדרות.
הותיר אחריו אשה ו-4 ילדים. מחוז דרום ואגף משאבי אנוש מלווים את משפחות ההרוגים בשעתם הקשה.
נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי הביע תנחומיו למשפחה וחיזק את ידי הלוחמים והמפקדים שפעלו ביממה האחרונה בעשרות אירועים מצילי חיים.
נציב כבאות והצלה אייל כספי: "מערך כבאות והצלה איבד ביממה האחרונה שלושה מטובי לוחמיו, מלח הארץ שנרצחו והותירו אותנו ואת בני משפחתם כואבים. אנו מחבקים את המשפחות בשעה קשה זו וממשיכים לפעול בשיתוף גופי הביטחון בעוצמה ובנחישות להשיב את הביטחון האישי והלאומי לאזרחי ישראל.יהי זכרם ברוך"
◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








