הלילה (שלישי, 28.11) הגיעו לבית החולים שני אזרחים זרים מתאילנד שמצבם הגופני יציב.
בנוסף לצוותים הרפואיים קיבלו את פניהם גם סגן ראש ממשלת תאילנד ושגרירת תאילנד בישראל.
בבית החולים נמצאים אישה ו- 16 גברים נוספים ששבו מעזה לאחר שנחטפו.
המפגש המרגש בין השבים ששבו הערב וחבריהם שנמצאים מספר ימים בבית החולים לא השאיר אף עין יבשה בקרב אנשי הצוות.
◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










