הערב, ראשון, 31.12.23, הערב האחרון של השנה האזרחית, מבנים רבים ברחבי הארץ מוארים בצבע צהוב כאות הזדהות עם המאבק להשבת החטופים הישראלים המוחזקים בשבי בעזה כבר 85 ימים.
גם בניין עיריית רחובות הואר היום בצבע הצהוב, צבע המוזהה עם מאבק המשפחות להחזרת יקיריהם הביתה.

עיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים להצטרף מחר לעצרת מיוחדת ברחבת הקניון. ההתכנסות תחל בשעה 18:00 והעצרת תחל בשעה 18:29 בדיוק- בערים רבות בכל רחבי הארץ.
בעצרת תתשתף משפחתו של החטוף רון בנימין, תושב העיר רחובות, ומשפחתו של יגב בוכשטב שנחטף לעזה מקיבוץ נירים.
הציבור הרחב מוזמן לקחת חלק בעצרת ולתמוך במשפחות.
◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










