עיריית אור יהודה בישרה לתושבים על סכנה מקבלת קנסות מיותרים בעקבות שימוש בטרקטורונים ואופנועים חשמליים שאינם על פי התקן.
לשון ההודעה:
לאחרונה מתרחבת תופעה ברמה הארצית של שימוש בטרקטורונים ואופנועים חשמליים שהם אינם על פי התקן.
כלים אלו נוסעים בגינות ציבוריות, בשבילים, במדרכות ובכבישים, כשבמקרים רבים מדובר בקטינים שנוסעים על כלים אלו ואף מרכיבים אנשים אחרים. מדובר בסכנה של ממש הן למשתמשים עצמם והן למשתמשי הדרך.
נדגיש שוב כי השימוש בכלים אלו אסור בהחלט. יחידת השיטור העירוני בשילוב שוטרי תחנת מסובים פועלים למגר את התופעות הללו.
אנו קוראים לכם לפעול על פי החוק ולהימנע מקבלת קנסות מיותרים.
◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









