news08.net/ads.txt

‘אורט’ גן יבנה: תלמידי מגמת סוציולוגיה הציגו את עבודות הגמר בנושא מנהיגות נשית


תערוכה מיוחדת במינה: תלמידי מגמת סוציולוגיה מבית הספר אורט על שם נעמי שמר הציגו את עבודות הגמר שלהם בנושא מנהיגות נשית.

התלמידים סיפרו על המסע המיוחד שעברו במהלך כל השנה בטרם התערוכה. כך, באחד משיעורי סוציולוגיה, מורת המגמה מור רביב בכש הציגה בפני התלמידים מצגת על מנהיגות ונתנה לתלמידים משימה לבחור מנהיג ולומר מדוע הוא מנהיג בעיניהם. לאחר מכן התלמידים הופתעו כאשר גילו שהפרויקט מתמקד במנהיגות נשית, הביעו התלהבות והחלו לחקור.

כל קבוצה בחרה מנהיגה נשית שלדעתה היא ראויה להערצה ומעוררת השראה. חלק בחרו את המנהיגה שלהם ממש בבהירות וללא לבטים כלל, וחלק החליפו מנהיגות לא פעם ולא פעמיים, עד שנמצאה המנהיגה המתאימה. לאחר בחירת המנהיגה, התחילה להיעשות עבודת חקר מעמיקה שכללה קריאת מאמרים, אינטרנט, עיתונים ועוד.

במצגת המסכמת כל קבוצה הציגה מול הכיתה את עבודתה ובחרה תמונה של המנהיגה הנבחרת. את התמונה התלמידים היו צריכים לצלם בצורה מיוחדת תוך שהם שומרים על קרבה ככל האפשר לתמונה המקורית. ביום הצילום התלמידים מאד התרגשו, היו באווירה טובה והגיעו לתוצאות מעולות.

יולי אבוקסיס ועמית מליק, תלמידות המגמה מסכמות: “העיסוק במנהיגות בכלל, ובמנהיגות נשית בפרט, עורר אצלנו השראה גדולה, ובמהלך תהליך העבודה, חווינו קשת של רגשות ותחושות שלא ציפינו לחוות: התלבטויות, מחשבות, ציפיה, התרגשות, וחשיפה לשאלות עמוקות כגון: מה המשמעות שיוצר אדם? מהו שינוי? מה הופך אדם למנהיג? איך אני יכולה להשאיר חותם? מבלי שהתכוונו, עבודה זו הפכה למסע נפשי לתוך תוכינו והמונח מנהיגות קיבל משמעות חדשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן