עיריית יהוד-מונוסון הודיעה כי תיקח חלק בשביתה שמתקיימת במשק מחר. להודעה היכנסו לקישור
-עדכון השעה 20:30-
כלל הגנים העירוניים יפעלו מחר כסדרם.
לאחר התייעצות משותפת עם ערים נוספות, הודיע ראש העיר כי כלל הגנים העירוניים ביהוד-מונוסון יפעלו כרגיל.
העיר יהוד-מונוסון תומכת במשפחות החטופים ותמשיך להעניק להן תמיכה וסיוע ככל שיצטרכו.
עם זאת במסגרת העיצומים לא תהיה קבלת קהל.
◼️ לחדשות יהוד מונוסון לחצו כאן
◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן
■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









