פיצוצים עזים הלילה בעזה, בפעילות מבצעית נוספת של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בבית חאנון.
לאורך כל הלילה נשמעו הדי הפיצוצים – ולא רק באשקלון אלא הרבה מעבר. בגדרה וביבנה דיווח על הדי פיצוצים מבהילים.
"החלונות רעדו, פחדתי שהילדים יתעוררו", אמרה תושבת אשקלון לחדשות 08, "סגרתי את כל החלונות ועדיין ניתן היה לשמוע את הפיצוצים מעזה. העיקר שהחיילים שלנו יישמרו, אנחנו מצדיעים להם"
◼️ הצטרפו לחדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








