נבחרת השחייה הצעירה של מ.ס רמלה רשמה הישג יוצא דופן באליפות ישראל לגילאי 10-11 (חורף 2025), כששחייניה חזרו עם 9 מדליות – 3 זהב, 2 כסף ו-4 ארד. ברשימת ההישיגים: מארק נדאף – מדליית זהב ב-100 מטר מעורב וב-100 מטר פרפר, מדליית כסף ב-100 מטר חופשי. מארק בוגוסלובסקי – מדליית זהב ב-50 מטר חזה, מדליית כסף ב-100 מטר חזה. יליזבטה שטוחינה – מדליית ארד ב-200 מטר חופשי. מרגריטה שטוחינה – מדליית ארד ב-200 מטר מעורב. אדל פרובוזציקוב – מדליית ארד ב-200 מטר חופשי, מדליית ארד ב-100 מטר חופשי.
מאמן הנבחרת, ולאדי מטרס, התרגש מההצלחה: "אני גאה מאוד בשחיינים הצעירים שלנו, שעבדו קשה כדי להגיע להישג הזה. זו הוכחה שהמאמץ וההתמדה משתלמים."
ראש העיר, מיכאל וידל, בירך על ההישג המרשים: "הנבחרת הצעירה של רמלה מציבה רף גבוה ומוכיחה שהשקעה בספורט משתלמת. הישגים כאלה הם מקור לגאווה לעיר ולתושביה. אני בטוח שנמשיך לראות אותם כובשים פסגות נוספות."
עיריית רמלה תמשיך לתמוך בפיתוח הספורט בעיר ולעודד את הדור הצעיר למצוינות בענפי הספורט השונים.
הצטרפו לחדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









