תושבי שדרות רבים ובהם עובדי העירייה ומנהלים, חולקים כבוד למשפחת ביבס, שירי, אריאל וכפיר ז"ל שנרצחו בשבי החמאס, בדרכם האחרונה לקבורה. התושבים נפרסו לאורך ציר התנועה בצומת ניר עם כשהם אוחזים דגלים ולבושים כתום.
אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "האסון הנורא של משפחת ביבס הוא טראומה לאומית ועל כולנו להרכין היום ראש. זו גם תזכורת לעולם למען ידע עם אילו מפלצות אנו מתמודדים שאסור בשום אופן לחיות לצידם. תנחומינו הרבים למשפחת ביבס, לקהילת ניר עוז, למועצת אשכול ולעם ישראל כולו"
◼️ הצטרפו לחדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









