בליל שבת האחרון התקבל דיווח מתושבת העיר דימונה כי מכשיר הטלפון שברשותה אבד במהלך מסיבה בסמוך לירוחם והתקבלה אינדיקציה למיקומו ביישוב ערערה בנגב.
עם קבלת הדיווח צוות הסיור של תחנת ערוער יצא מיד לשטח ולאחר ביצוע סריקות הצליח לאתרו ביישוב ולהשיבו במהרה לבעליו בתחנת המשטרה.
בעלת מכשיר הנייד ביקשה להודות לשוטרי הסיור של התחנה וליומנאית על הקשב והמסירות החל מקבלת הדיווח ועד לטיפול המהיר שהוביל לאיתור המכשיר שהכיל זכרונות ותכנים יקרי ערך.
◼️ הצטרפו לחדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








