הבוקר [שני] התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפצע במהלך עבודתו במפעל בחולון.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.
הלל חמאווי וליאור ארגי חובשי איחוד הצלה:
"לדברי העובדים במקום הוא נפל מגובה (ממדף עליו טיפס) במהלך עבודתו בתוך בית דפוס. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר. בשלב זה מצבו מוגדר בינוני".
◼️ הצטרפו לחדשות חולון בת ים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








