מסתבר שחברי אגודת הידידים של תיאטרון באר שבע נהנים לא רק משפע הצגות טובות במהלך השנה, אלא גם מהרצאות איכותיות.
ביוזמתה של מנהלת האגודה הד״ר דיתה קליינמן הגיע השבוע למועדון אגודת הידידים הפרופ׳ גידי נבו, ראש המחלקה לספרות של אוניברסיטת בן גוריון, שדיבר על הסאטירה ביצירה הישראלית.
ההרצאה היתה מרתקת ומעוררת מחשבה. וגם פרופ׳ גידי נבו שבא להרצות בהתנדבות כמובן העיד: ״נהניתי מאוד.״
ביוזמתה של מנהלת האגודה הד״ר דיתה קליינמן הגיע השבוע למועדון אגודת הידידים הפרופ׳ גידי נבו, ראש המחלקה לספרות של אוניברסיטת בן גוריון, שדיבר על הסאטירה ביצירה הישראלית.
ההרצאה היתה מרתקת ומעוררת מחשבה. וגם פרופ׳ גידי נבו שבא להרצות בהתנדבות כמובן העיד: ״נהניתי מאוד.״
הצטרפו לחדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









