news08.net/ads.txt

עיריית רחובות מודיעה: אולם בית הספר אמי”ת הוא “מבנה מסוכן”

עיריית רחובות - מבנה העיריה

לפני מספר חודשים החלו בעיריית רחובות בפעולות מקדימות בטרם הקמת אגף חדש מעל אולם הכינוסים של בית הספר אמי”ת הלל, ברחוב לח”י בעיר. במסגרת ההכנות, התגלה כי גג האולם שנבנה לפני עשרות שנים, ככל הנראה נבנה בשיטת פל קל, שנאסרה לשימוש בישראל זה מכבר.

עם היוודע הדבר, נעצרו ההכנות ולמקום נשלחו מהנדס מטעם העירייה, וכן חברה המתמחה בביצוע סריקות מיוחדות של שכבת הגג, על מנת לגלות ממה הוא עשוי ומה מידת החוזק שלו. בימים אלה התקבלה חוות הדעת של המהנדס אשר קובעת חד משמעית כי מדובר בתקרת פל קל, אשר אינה בטוחה לשימוש. נקבע כי התקרה עשויה לקרוס באופן פתאומי, כתוצאה מכל שינוי קטן. ניתנה המלצה חד משמעית להכריז על המבנה כ”מבנה מסוכן”, ולאסור שימוש במבנה.

לאור האמור לעיל, הודעה מיידית נמסרה להנהלת בית הספר וכן למתפללי בית הכנסת במקום. בימים אלה מחפשים פתרונות אלטרנטיביים לבית הספר, והמקום יינעל ויוצבו שלטים במקום. בהמשך תתקבל החלטה  סופית מה ייעשה במבנה- האם יבוצעו בו עבודות חיזוק או שהוא ייהרס לגמרי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן