משטרת ישראל עצרה הלילה [שישי] שני שוהים בלתי חוקיים שהצליחו להימלט מידיהם מוקדם יותר, בעת שנעצרו באתר בנייה בעיר. המעצר התבצע בתום סריקות נרחבות שביצעו כוחות המשטרה באזור.
האירוע החל כאשר כוחות משטרה גדולים הוזעקו לאתר בנייה באשדוד בעקבות דיווח על עובדים בלתי חוקיים. שני חשודים הצליחו להימלט מהמקום לאחר שנעצרו, מה שהוביל לפתיחת מצוד נרחב.
כוחות המשטרה כיתרו במהירות את האזור וערכו סריקות קדחתניות גם באתרי בנייה סמוכים, שם אותרו החשודים כשהם אזוקים.
בנוסף למעצרם של שני הנמלטים, נתפסו ונעצרו במהלך המבצע עוד 11 שוהים בלתי חוקיים באזור. כלל העצורים הועברו לחקירה.
צפו בתיעוד:
◼️ חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








