איתי לוי כבש את היכל מנורה בהופעה בלתי נשכחת, ואירח את תמיר גל
בהופעה ביצע איתי את כל הלהיטים: ״נחלת בנימין״, ״אני בוכה״, ״מערב ראשון״.
איתי אירח את תמיר גל, יחד השניים ביצעו את החידוש של איתי ל״שביל האושר״ (שאיתי חידש באלבומו החדש שיצא ביום חמישי האחרון ״עצב על קצב״, ואת השיר ״דמייני״. להקת אוריינטה התארחה למחרוזת שירים משותפת.
◼️ חדשות ברנז'ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










