ראש עיריית בני ברק, הרב חנוך זייברט, נבחר פה אחד לכהן כחבר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של מחוז תל אביב – מינוי מחודש לאחר שכיהן בתפקיד זה בהצלחה גם בקדנציה הקודמת שלו.
הוועדה המחוזית נחשבת לאחד הגופים המרכזיים והמשפיעים ביותר על פני הפיתוח והבנייה במרחב תל אביב רבתי, כאשר לחברות בה יש משמעות רבה בקביעת המדיניות האזורית לשנים הקרובות.
לדברי יו"ר הוועדה המחוזית, עודד פלוס: "הניסיון, הראייה הרחבה וההיכרות של ראש העיר עם עולמות התכנון מהווים תוספת כוח משמעותית לעבודת הוועדה".
הרב זייברט הודה על האמון והדגיש: "נמשיך לפעול למען ניצול נכון ומתוכנן של משאבי הבנייה והפיתוח, תוך שמירה על איכות החיים של כלל תושבי האזור".
גם יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, בירך על המינוי וציין כי הוא "משקף את המומחיות המוכחת של זייברט בקידום פתרונות תכנון חכמים ומתקדמים".
◼️ חדשות רמת גן, גבעתיים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








