גבעת מרדכי: שני אחים ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום • ״הגעתי במהירות ממקום עבודתי בזכות אופנוע החירום שברשותי״
לאחר שהתקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני אחים כבני שלש וחמש, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אימם, בסמוך לגן חנה בגבעת מרדכי בירושלים.
נתנאל צונץ, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק מתנדבים למקום. שלמה זלמן לרנר – מזכיר יחידת האופנועים, יונה אנגל – מנהל הדרכות מחוז ירושלים ודוד יוסף חלבה – מתנדב סניף ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את האחים בשלום וללא גרימת נזק לרכב.
שלמה זלמן מספר: ״האם הניחה את מפתחות הרכב על המושב וחגרה את ילדיה. בעקבות נעילה אוטומטית, הרכב ננעל. הגעתי במהירות ממקום עבודתי בזכות אופנוע החירום שברשותי ויחד עם יונה ודוד חילצנו את שני האחים בשלום. תחושת סיפוק אדירה לחלץ בכל פעם מחדש. האם הודתה לנו בהתרגשות.״
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








