הולך רגל כבן 65 נפגע הערב (שבת) מרכב ברחוב אליהו גולומב באופקים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים סורוקה כשמצבו מוגדר קשה עם חבלה רב-מערכתית.
על פי דיווח מד"א, הקריאה התקבלה במוקד 101 בשעה 19:26.
החובשים הבכירים אלעזר טובול ותמיר ביתן, שהגיעו למקום על אופנועים של מד"א, תיארו כי הפצוע סבל מפגיעה קשה. "הוא היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית", סיפרו. "הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב, הרדמה והנשמה. פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו קשה ולא יציב".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









