שוטרי תחנת אשדוד עצרו בערב החג קטין בן 16 תושב העיר, אשר ע״פ החשד השתמש ברכב של חברו ללא רשות, הסיע שני קטינים נוספים, נהג בפראות ללא רישיון נהיגה ונמלט מהשוטרים תוך התנגשות בניידת משטרה
שוטרי תחנת אשדוד ביצעו בערב החג אכיפת תנועה יזומה בעיר והבחינו ברכב חשוד אשר נוסע בפראות ולא נענה לקריאת השוטרים לעצור.

בתוך כך, השוטרים החלו בנסיעה אחרי הרכב החשוד כשהוא נמלט ונוסע בפראות תוך חציית רמזורים אדומים, מסכן את משתמשי הדרך, פוגע בניידת משטרה שלאחריו נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה, כאשר התברר כי הסיע ברכב קטין וקטינה בני 15,14 שנזקקו לטיפול רפואי.
כאמור, מבדיקה עולה כי מדובר בחשוד קטין בן 16 תושב העיר, אשר ע״פ החשד השתמש ברכב של חברו ללא רשות ונהג בו ללא רישיון נהיגה כלל, החשוד נעצר והועבר לחקירה שבסיומה הוארך מעצרו בבימ"ש השלום עד לתאריך 25.9.25, ובכוונת המשטרה להביאו היום לבימ״ש להארכה נוספת בהתאם לצורכי החקירה.
◼️ חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








