באר שבע ממשיכה להתפתח: בשכונת כלניות החלו עבודות להקמת מרכז מסחרי חדש, שיאפשר לתושבים ליהנות משירותי בריאות, מסחר ופנאי, במרחק הליכה מהבית.
לפי ראש העיר רוביק דנילוביץ׳, העבודות כבר החלו, ובמרכז המתוכנן יופעלו: שירותי בריאות של קופת חולים כללית, בית מרקחת, סופרמרקט, בתי מאפה ועסקים נוספים.
מדובר במהלך שנועד לשפר את הנגישות לשירותים יומיומיים ולחזק את התשתיות הקהילתיות של השכונה.
“הקמת המרכז היא חלק מהחזון להפוך את השכונה לנגישה, לשדרג את איכות החיים ולחזק את הקהילה", ציין דנילוביץ׳.
המרכז מוקם בלב השכונה, במטרה לאפשר לתושבים לבצע את כל הסידורים היומיומיים ללא צורך ברכב.
שכונת כלניות נמצאת בצמיחה מואצת, והמיזם מצטרף לשורת פרויקטים עירוניים שממקמים את באר שבע כעיר מובילה בתכנון שכונות קהילתיות.
כששירותים מגיעים לשכונה, גם החיים נהיים קלים יותר.

◼️ חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








