news08.net/ads.txt

עדותו של מי שגויס לפגוע באחים לביא: “הראו לי שכונה של וילות ברחובות, שאלו אם אני יכול לצלוף באמצעות רובה עם כוונה טלסקופית”

בבית המשפט המחוזי בתל אביב נמשכה בשבוע שעבר עדותו של א.א, אחד משני עדי המדינה בפרשה 1131 – שבמרכזה שרשרת חיסולים בעולם התחתון, בהם באזור השפלה. כזכור, הפרשה התפוצצה עם מעצרו של  א.א, רוצח בעצמו, שנעצר על תיק סחיטה, ובהמשך חתם על הסכם עד מדינה ושפך אור על שנים רבות בצל הפשע.

בעדותו סיפר על כך שגויס לפגוע באחים לביא. “הראו לי שכונה של וילות ברחובות ושאלו אותי אם אני יכול לצלוף באמצעות רובה עם כוונה טלסקופית. הבעתי נכונות, אבל זה התמוסס איכשהו”, אמר.

**

משפט הענק של הנאשמים בפרשה 1131 נפתח בחודש דצמבר אשתקד בבית המשפט המחוזי בתל אביב מול הרכב בראשותו של סגן הנשיא, גלעד נויטל. כתב האישום המרכזי שהגישה הפרקליטות לפני למעלה משנתיים כולל שורה של נאשמים בשרשרת חיסולים של כנופיות העולם התחתון, במרכזו עבירות חמורות לרבות ארבעה מעשי רצח וכן ניסיונות רצח, החבאת אמצעי לחימה בגן ילדים ועוד.

כתב האישום מגולל כיצד ב-2008 התפצלה חבורה עבריינית בראשון לציון לשתי חבורות נפרדות, כאשר חלק מהם היו בקשר עם ארגון הפשע של יצחק אברג’יל – ארגון שהיה מסוכסך עם זה של משפחת מוסלי. הסכסוכים כללו כמובן שורה של אירועים פליליים – כולם מופיעים בכתב האישום.

          

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן