שוטרי מחוז מרכז חשפו בתום חקירה סמויה בפ"ת, תחנת סמים של תושב העיר ובה מעל אחד קג' חומרים החשודים כסמים, מספר טלפונים ניידים ואלפי ש"ח החשודים כפדיון סחר.
בלשי תחנת פ"ת ביצעו בסוף השבוע פעילות יזומה המתמקדת בסחר בסמים, במסגרתה ערכו חיפוש בדירה בעיר ותפסו חומרים החשודים כסמים במשקל כולל של של כ 1 ק"ג, בהם: חשיש, מריחואנה, קריסטל, "דוקטור", דוסה ,עשרות טבליות סמים וכן אלפי ₪ במזומן ואקדח איירסופט.
בתום החיפוש עצרו הבלשים את מחזיק הדירה – תושב העיר אשר הינו אסיר ברישיון בשנות ה-30 לחייו ומעצרו הוארך עד לתאריך 25.11.25.
◼️ חדשות פתח תקווה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








