בשעה 08:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פעוטה עם סימני היפותרמיה בבית בראשון לציון.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא, פעוטה כבת שנתיים במצב קשה, עם היפותרמיה.
חובשת בכירה במד"א ליאן בן שטרית וחובשת מד"א רוני בן סימון, סיפרו:
"הגענו והובילו אותנו אל הבית שבו שהתה הפעוטה. התחלנו בביצוע בדיקות רפואיות, היא הייתה קרה מאוד למגע, חום גופה היה נמוך, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חימום תוך כדי שהעלנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".
◼️ חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









