טרגדיה בנתיבות: פעוט כבן שלושה חודשים נפטר בשנתו, בזכות פעילות זק"א הפעוט שוחרר לקבורה, הלוויתו תתקיים הערב
טרגדיה קשה בנתיבות: פעוט כבן שלושה חודשים אותר הבוקר ללא רוח חיים בבית המטפלת בעיר. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, שם למרבה הצער אושר מותו.
הרב מאיר בוסקילה, ראש צוות זק"א אשקלון, ליווה את בני המשפחה מרגעי הבשורה הקשה, הפעוט הועבר באמבולנס זק"א למכון לרפואה משפטית באבו כביר, לצורך בדיקה החיצונית.
לאחר השלמת הבדיקה שוחררה גופת הפעוט לקבורה, ובשעה זו עושה דרכו הרב מאיר בוסקילה עם הפעוט ז"ל באמבולנס זק"א בדרכם להלוויה.
הלוויתו של הפעוט מרדכי ז"ל בנו של הרב נהוראי אמסלם שליט"א, תתקיים הערב בשעה 21:30 מבית העלמין באשקלון
◼️ חדשות נתיבות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









