נטיעות ט"ו בשבט למורשת והנצחת חללי המחוז הדרומי
אתמול התקיים טקס נטיעות לרגל חג ט״ו בשבט ביער רמות שבבאר שבע, בהשתתפות משפחות שכולות של חללי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, בשיתוף קק״ל- אזור הר הנגב והערבה.
הטקס נערך במעמד מפקד המחוז הדרומי, ניצב חיים בובליל, שוטרים וסגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי.
במהלך הטקס נשא הרב המחוזי, רפ״ק ראובן כמיל, את תפילת הנוטעים, לזכר המורשת והנצחת חללי המחוז הדרומי.
◼️ חדשות הנגב – באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








