לאחר ניצחון על אור יהודה ותיקו מאופס מול מכבי הרצליה, לשי מאור – שלקח את המושכות בעמדת המאמן לפני כחודש וכבר צבר 4 נקודות (מתוך 6) – ברור שבמשחק הקרוב נגד כפר קאסם, בחוץ (שישי, 12:45), לא יהיה קל בכלל.

**
לאחר שאושרי טוויל ותום מדהלה הצטרפו לקבוצה, ביבנה מאמינים שעם נחישות ולחימה אפשר לחזור עם הנקודות הביתה. לדבריו של המאמן הטרי, "המטרה כמובן לקחת כמה שיותר נקודות, יבנה נבנתה כדי להגיע למקומות גבוהים יותר, ולא להיכן שהיא היום".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








