ראש עיריית דימונה, בני ביטון, פרסם מסר אישי לאחר השעות הקשות של ניהול אחד האירועים המורכבים שידעה העיר, בעקבות הפגיעה הקשה בעיר.
בפוסט שפרסם, תיאר ביטון את ממדי ההרס לצד תחושת ההקלה על כך שהאירוע לא הסתיים באובדן כבד יותר, והדגיש את עוצמת התפקוד של כוחות הביטחון והקהילה המקומית.
לדבריו: “מסיים 24 שעות של ניהול אחד האירועים המורכבים שידעה העיר דימונה!
לראות בעיניים את ההרס הרב ולהבין את גודל הנס!
לראות בעיניים את התפקוד של כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה, את מאות המתנדבים ואת כוחה המופלא של קהילת דימונה, מעורר בי התרגשות גדולה והשראה!
תודה רבה לראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, לנשיא המדינה יצחק הרצוג, לשרים וחברי הכנסת, ליושב ראש השלטון המקומי, לראשי הרשויות ולכל מי שהגיע לתמוך, ולחבק!
ואחרונים חביבים תושבי דימונה האמיצים,
אני אוהב אתכם
וגאה להיות ראש העיר שלכם!”
המסר של ביטון משקף את המורכבות של האירוע – בין ההרס המשמעותי בשטח לבין תחושת החוסן והאחדות של התושבים, כוחות החירום והמערכת הציבורית כולה.
בימים האחרונים פועלים בעיר כוחות רבים, לצד מתנדבים ותושבים, במטרה לשקם את האזורים שנפגעו ולהחזיר את השגרה בהקדם האפשרי.
◼️ חדשות דימונה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








