בית הקפה “בנדיטה” ברמת גן, שנפתח לפני כחודשיים בלבד, הוצת במהלך סוף השבוע על ידי אלמוני. המשטרה פתחה בחקירה, כאשר אחד מכיווני החקירה המרכזיים שנבדקים הוא חשד שהרקע למעשה קשור לכך שבית הקפה פעל גם בשבת.
לפי הפרטים הראשוניים, האירוע התרחש במהלך סוף השבוע, אז הוצת בית הקפה החדש שפועל בעיר. כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות המקרה.
בשלב זה, במשטרה בוחנים מספר כיווני חקירה, כאשר החשד המרכזי המסתמן הוא כי ההצתה בוצעה על רקע פתיחת העסק בשבת.
“בנדיטה” נפתח רק לאחרונה והחל לפעול לפני כחודשיים. האירוע מעורר שיח ציבורי ותגובות ברשתות החברתיות, במיוחד סביב המתיחות המוכרת בישראל בין עסקים הפועלים בשבת לבין גורמים המתנגדים לכך.
◼️ חדשות רמת גן והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








