תפיסת אמל״ח חריגה ברהט: שוטרי תחנת רהט ולוחמי משמר לאומי דרום של מג״ב פשטו על מספר מתחמים בעיר במסגרת מבצע “רשת ברזל”, כחלק מהמאבק בירי, בהחזקת נשק בלתי חוקי ובמחוללי פשיעה.
במהלך החיפושים איתרו הכוחות 12 ארגזי תחמושת צה״לית גנובה, ובהם כ־12 אלף כדורי תחמושת. בנוסף נתפס נשק מסוג M16 טעון, מחסניות ואביזרי אמל״ח נוספים.
במהלך הפעילות נעצרו ארבעה חשודים, שהועברו להמשך חקירה. כלל המוצגים שנתפסו הועברו להמשך טיפול חקירתי ולבדיקות פורנזיות, במטרה לאתר חשודים נוספים המעורבים בעבירות.
במשטרה מסרו כי ימשיכו לפעול נגד סוחרי אמל״ח, גורמים המעורבים באירועי ירי ומחוללי פשיעה, תוך שימוש באמצעים מבצעיים וחקירתיים לשמירה על ביטחון הציבור.
◼️ חדשות רהט והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








