פעוטה כבת שנתיים פונתה הערב (שישי) במצב אנוש לבית החולים סורוקה, לאחר שככל הנראה נפגעה מרכב בערד.
על פי מד"א, הפעוטה הובאה למרפאה מקומית בעיר כשהיא מחוסרת הכרה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא דופק וללא נשימה, כשהיא סובלת מחבלה רב-מערכתית קשה.
החובשים והפרמדיקים העניקו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה ממושכות, ולאחר מכן פינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך המשך פעולות ההחייאה.
פרמדיק מד"א מועד אלעמור סיפר: "ראינו פעוטה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלות קשות מאוד בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה ממושכות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה אנוש."
נסיבות האירוע נבדקות.
◼️ חדשות ערד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








