היורדת הבטוחה המשיכה גם היום, לאחר הפסד נוסף (1–3),מול הכח ר״ג. הקבוצה האחרונה בטבלה היוותה יריב ראוי והקשתה מאוד על הסגולים במחצית הראשונה. האורחים הבקיעו בדקה השישית משער של עמית מלכה, אך ממש לקראת סוף המחצית הראשונה בדקה ה-46 תומר אוחנה שהגיע לאחרונה לקבוצה, דאג להשוות את התוצאה. במחצית השנייה, יריב קלמרו בדקה ה-70 וה-80 דאג לצמד ולסגור את התוצאה לטובת הסגולים.

לעדכוני וואטסאפ בקריית גת לחצו כאן:לעדכוני וואטסאפ בקריית גת לחצו כאן: https://chat.whatsapp.com/BW9goPGmLLE8qGVEZ3obOk
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








