news08.net/ads.txt

“הביאו לנו את הדרבי בגדול”: סיכום על הדרבי הרחובותי המרתק שנערך אמש: וידאו בכתבה

הדרבי הרחובותי אמש (רביעי) במסגרת הגביע המחוזי בליגה א’, סיפק לנו משחק מרתק שבסופו, ידם של השערוקים על העליונה לאחר שניצחו בדו קרב פנדלים 3-2 את הפועל מרמורק. השיא במשחק היה החמצת הפנדל החמישית שנבעטה על ידי הזמר אייל גולן. כ-500 אוהדים ליוו את הקבוצות במפעל הדי משעמם.

מכבי שעריים במחזורים האחרונים בליגה מראה יכולת טובה לצד ניצחונות מרשימים, והפעם לדרבי הם הגיעו עם ראש מורם כשהאמינו שלעלות שלב אפשרי בהחלט. וכך קרה, לאחר 120 דקות, שתי הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים. אסף לוי וסתיו נסיקובסקי בעטו לשמיים, כשתוצאה 3-2 לשערוקים, מי שניגש לבעוט הוא לא אחר מאשר אייל גולן שנכנס למשחק בדקה ה-80. גולן, בעט לצד ימין אך השוער המחליף אבועזיז היה מספיק עירני כדי לקלוט את הכדור ולשלוח את שעריים לשלב הבא בגביע.

האוהד המסור של שעריים, סטפן, שיתף בתחושות: “דרבי זה דרבי. מכבי שעריים עלתה בהרכב די משני שוער מחליף ועוד כ-5 שחקני ספסל. מרמורק עלתה בהרכב די רגיל. מרמורק החזיקו יותר בכדור אך לא הגיעו לאיום ממשי על השער עקב משחק הגנה משובח של החוליה האחורית של שעריים בראשות השוער המחליף אביב אבועזיז שסיים את המשחק כמצטיין
המשחק הגיע עד לפנדלים שהסתיים בהצלה של השוער מבעיטה של אייל גולן”. סטפן ציין את המשפט המוכר. “רק תביאו את הדרבי והביאו לנו אותו בגדול”.

בצד השני, האוהד המסור של מרמורק, נתי יחיא: “אכזבה מאוד גדולה, כי מרמורק עלו בהרכב טוב לעומת שעריים. למרות הכל אנחנו היינו חייבים לנצח בצורה בולטת בכל סיטואציה. מה שקרה ששוב החמצנו מצבים קורצים והם לא הגיעו לשער 120 דקות. בפנדלים פישלנו עם הפנדל של אייל גולן. הייתה אחלה אווירה של דרבי. אני מאוד מאוכזב על אף שזה גביע זניח”.

 

קרדיט תמונות: סטפן.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן