news08.net/ads.txt

מסתמן: ממחר סגר בכל הארץ, לפני ליל הסדר – עוצר מוחלט

לאחר דיונים רבים בנוגע להחמרת ההנחיות לקראת חג הפסח ביום רביעי, מסתמן – איסור על יציאה מהעיר או מהיישוב, והגבלת תנועה בליל הסדר עד 100 מטר מהבית. ועדת השרים אמורה להתכנס ולאשר את ההגבלות.

 

ועדת השרים צפויה לאשר את ההנחיות החדשות הללו במהלך הלילה, לאחר הצהרה של ראש הממשלה נתניהו ומנכ”ל משרד הבריאות. ההחמרות שיאושרו ייכנסו לתוקף כבר ממחר בשעה 16:00, ויאכפו על ידי המשטרה עד שישי בשעה 7:00, ויכללו איסור גורף ליציאה של תושבים מיישוב מגוריהם. ברביעי בערב לקראת ליל הסדר, יהיו תקנות מיוחדת שיגבילו אפילו עוד יותר את תנועת התשובים, עד לכדי “כמעט עוצר”. מהשעה 18:00 ייאסר על התושבים להימצא מחוץ לרדיוס 100 מטרים מבתיהם, מגבלה שתהיה בתוקף עד למחרת ב-7:00.

משטרת ישראל תהיה פרושה ברחבי הארץ בכוחות מתוגברים, יחד עם לוחמי צה”ל שיאכפו את ההנחיות אף הם. מאמצי האכיפה תתבסס ביישובים שבהם נמצא שיעור תחלואה גבוה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן