הערב (שלישי) דווח על כך שהתווספו בגן יבנה 5 חולי קורונה נוספים במהלך היממה האחרונה. מספר החולים בגן יבנה עומד נכון להיום על 12.
באחד מהמפגשים הכיתתיים (מחוץ למסגרת בית הספר) שקיימו תלמידי אחת הכיתות מבתי הספר ביישוב שהו הורים ותלמידים בקרבה לחולת קורונה מאומתת. הודעה מפורטת ועדכון להורים בבית הספר נמסרו ברגעים אלה להורים באותו בית ספר דרך המנהלת והנהגת ההורים. התוצאה היא שכל הכיתה שנכחה במקום נכנסה לבידוד, הודעות אישיות נמסרו להורים. מנהלת בית הספר ויושב ראש הנהגת ההורים, כולל משרדי החינוך והבריאות עודכנו ומטפלים יחד בנושא.
לגבי הקייטנות בבתי הספר, הן מתקיימות כרגיל בהתאם להנחיות, המלצתי היא שלא לקיים מפגשים כיתתיים שכן אין אפשרות במקרים אלה לבצע מדידות חום ולקחת את אמצעי הזהירות המתבקשים… משרד הבריאות מודיע אישית לכל מי שצריך להיכנס לבידוד ומפרסם בדיקות אפידימיולוגיות באתר שלו…
ראש המועצה, דרור אהרון: "מבקש מכם בכל לשון של בקשה לעטות מסיכה ולשמור על מרחק והיגיינה זו חובה שלנו!!!! חייבים לקחת אחריות. אמשיך ואעדכן אתכם בהתפתחויות נוספות במידה ותהיינה".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








