news08.net/ads.txt

מאיר יצחק הלוי לנשיא המדינה, רובי ריבלין, שסייר בעיר: “אין לאילת מסוגלות לספוג סגר נוסף”

תראו מי קפץ לבקר: נשיא המדינה רובי ריבלין הגיע לאילת היום (שני) בכדי לבחון מקרוב את נושא המאבק בנגיף הקורונה ופגיעתו בענף התיירות. את סיורו פתח הנשיא במלון “רויאל ביץ'” במפגש עם ראש העיר אילת מאיר יצחק-הלוי וראשי ענף התיירות בישראל. הנשיא נועד עם בעלי עסקים מהעיר ולצידם עם סגן ומ״מ ראש העיר אלי לנקרי, מנכ״ל העירייה פיליפ אזרד, מנכ״ל תאגיד התיירות יוסי חן, יו״ר התאחדות בתי המלון ליאור מוצ׳ניק, מנכ״ל התאחדות בתי המלון שבי שי וכל גורמי הרפואה והביטחון בעיר. לאחר מכן המשיך לביקור במצפה התת-ימי – מסמליה הוותיקים של העיר, הנמצא בשמורת חוף האלמוגים.

ריבלין אמר: “אילת היא בירת התיירות של ישראל – סמל החופשה הישראלי האולטימטיבי, אבל קודם כל הבריאות. הצלחתם לשמור על אילת כעיר ‘ירוקה’, עם שיעור פגיעה נמוך יחסית של קורונה. המחויבות שלכם צריכה להיות בראש ובראשונה לתושבי העיר. אני שומע על התכניות המפורטות שלכם, והמתווה לפתיחה מחדש של תחום התיירות בעיר. בשעת משבר מצליח מי שקם על הרגליים ויוזם, מתכנן ויוצר. זה הדנ”א האילתי. על אף חוסר הוודאות והקושי, אתם מתכננים את הצעד הבא”.

“בקיץ הזה השמיים סגורים, זה לא אומר שצריך להישאר בבית”, הוסיף הנשיא. “אני קורא לכל הישראליות והישראלים שידם משגת צאו לנפוש בארץ. חזקו את תיירות הפנים. צאו לנפוש בארץ בהתאם למגבלות ועל פי הנהלים. שמרו על עצמכם ועל התיירות שלנו- רדו לאילת! רבים מהאילתים שנפגעו הם עצמאים, עסקים קטנים, משקי בית, מאחורי כל עסק קטן יש חלום גדול, קיימת משפחה,” המשיך הנשיא והוסיף: “המדינה צריכה להיחלץ לעזרת האזרחים המצוינים האלה, אבל לא רק המדינה. אנחנו, כולנו, חייבים יותר סולידריות. סולידריות וערבות הדדית הם המפתחות ליציאה מהמשבר”.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי הזהיר במפגש עם הנשיא: ״אין לעיר אילת מסוגלות לספוג סגר נוסף. כל החלטה שנוגעת לסגירת עולם התיירות שלא תחריג את התיירות בעיר אילת, תוביל לקריסה מוחלטת”.

בעיר אילת 62,000 תושבים, כ-90% מהמועסקים בעיר בתעשיית התיירות, 85% מהעסקים בעיר נסגרו ואחוזי האבטלה עומדים על למעלה מ-70% על פי לשכת התעסוקה, נכון לסוף אפריל השנה, כשהממוצע הארצי הוא 26%. בעיר בסך הכול 23 נדבקים בנגיף הקורונה.

(צילום סטילס מארק ניימן לע”מ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן