בשורות אופטימיות התעוררו הבוקר (שני) תושבי קרית גת לנוכח הידיעה כי העיר יצאה מרשימת הערים האדומות. אמש נערך במתחם אשכול הפיס בדיקות קורונה, ותושבים רבים תרמו תרומה נכבדה למערך הניסויים הארצי של הבדיקות החדשניות.
הנתונים היום: 16,646 – נבדקים, 368 – חולים פעילים, 699 – בידודים, 1785 – מחלימים. עיריית קרית גת הודיעה כי לאחר שיצאו מרשימת הערים האדומות – היעד להמשיך השבוע בביצוע בדיקות נרחבות ועדיין להישאר מחוץ לרשימת הערים האדומות.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









